اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۷۲۲

راه اندازی سامانه واحد اقتصاد مقاومتی دادگستری تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ , بازدید: ۴۳۲
این سامانه و درگاه در دسترس به تمامی تولید کنندگان، صنعتگران، فعالین شرکت‌های دانش بنیان و کسانی که در این عرصه فعالیت دارند این فرصت یکسان و فراگیر را فراهم می‌کند تا بدون واسطه بتوانند موانع و مشکلات و مسائل حوزه خود را مستقیماً مطرح کنند.

همکار گرامی به اطلاع میرساند بر اساس نامه ارسالی اتاق اصناف تهران به شماره 33/7365 ج به تاریخ 1402/3/21 به اطلاع می رساند :

سامانه ارتباطی واحد اقتصائ مقاومتی دادسرای عمومی و انقلاب تهران به عنوان پل ارتباطی با تولیدکنندگان و صنعتگران در پیام رسان های بله و ایتا با شماره 09961009950 در دسترس می باشد .

این سامانه و درگاه در دسترس به تمامی تولید کنندگان، صنعتگران، فعالین شرکت‌های دانش بنیان و کسانی که در این عرصه فعالیت دارند این فرصت یکسان و فراگیر را فراهم می‌کند تا بدون واسطه بتوانند موانع و مشکلات و مسائل حوزه خود را مستقیماً مطرح کنند.

مسائل و مشکلات مطرح شده در این سامانه در دو زمینه قابل پیگیری است که در بخش اول موضوعات قضائی و مسائل حقوقی که از طریق مراجع قضائی در سطح استان مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و در بخش دوم، موضوعاتی که نیاز به مطالبه گری از سایر دستگاه‌ها و نهادها در زمینه انجام وظایف و تکالیف قانونی آن‌ها وجود دارد.

روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016